Gårdagen


Bakismorgonen blev busig. Max retades hela morgonen och Anna fick dra isär oss som om vi vore små ungar. Precis som gårdagens utekväll, vilken jävla örfil ;) Haha, Anna du e sötast. Och Min Bond med.


På kvällen åt vi buffe på Ni Hao! Åh thaimat my love.


Haha, nån tur med nå vänskap. De har ja ju redan ;)


Cute


Sen kom vi hem.. Inget mer med det, eller?


Helene och jag höll på att småfightas där uppe. Med andra ord småkramas i sängen XD Haha, eller typ Helene hoppar på mig galen och ska slicka på hela mina armar och kramas. Då kommer Anna upp eftersom jag skriker på henne att hjälpa mig. Sen går hon ner.
Nästa gång låter det "Anna!", "Anna, vi har fastnat"
Där låg jag och Helene helt seriöst ihopklämda mellan sängen och väggen. Helene hade kastat sig på mig och vi hade ramlat ner. Ingen kunde röra på sig! HAHAH




Sedan hade vi lite filmkväll och tog det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0