God morgon

I natt somnade jag runt klockan 3. Hemskt, usch. När man bara ligger där och verkligen vill sova men det går inte. Och man vet inte vad man ska göra, och man försöker och försöker, men det går helt enkelt inte. Igår hade jag sovit till 11 och druckit en kaffe. Det var säkert därför. Jag förstår inte, men jag tror jag är ganska känslig mot koffein, fan, jag älskar ju kaffe. (Fast inte skolans morgonkaffe). Jaja, till slut somnade jag. Men då skulle man ju upp klockan 6 idag, vilket jag faktiskt mot förmodan lyckades med. Fick dock springa till bussen, fast jag inte behövde. Suck.
Kom till skolan med Helene som vanliga onsdagmårnar och åt frukost, idag behövde vi inte stressa eftersom franskaläraren fortfarande var sjuk. efter lektionen har vi lång hål, så jag kunde sovit länge idag med, men det var nog bra att jag fick komma upp lite.
Nu ska jag snart göra mig lite smoothies.
Jag är på bra humör idag, har lyssnat på partymusik hela morgonen så det kanske kan bero på det. man kanske ska byta musiksmak? Njee, jag skulle aldrig klara mig utan min själmordsrock :)
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0