God morgon

Tjena.
Fyfan vad det var svårt att ta sig ur sängen i morse. Helt sjukt. Jag ville upp id 8 men gick inte upp förrän nu. Jag har i alla fall cirka 2 timmar på mig innan jag ska gå till skolan. Nu är det dagt för allvaret igen. Med andra ord gå fram och tillbaka varje dag, för fy fan vad jag har varit onyttig nu på sistone, (Helgen). Jag ska nog försöka att inte gå ut på väldigt väldigt länge nu, och försöka spara lite pengar också.
Nu hade jag tänkt att gå ner och göra mig en frukost, att ta med upp så jag kan sitta och nörda vid datorn såklart. Kanske kolla lite på film under tiden :)
En riktigt seg morgon, och bara en lektion idag,
Undra vad jag ska göra efter skolan, ingen aning.
Puss och kram alla barn.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Trevlig blogg :)!

Jag tänkte bara säga att idag är jag idag gör massa bloggdesigner! är du intresserad av att få en ny design? Kika på min blogg och läs informationen som står där samt klicka där det står att du ska läsa mera innan du addar mig :) !

2009-02-03 @ 10:53:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0