Godmorgon

Förstår inte riktigt varför men bloggen funkade inte här igår så det blev inte något kvällsinlägg :)
Igår kväll lagade jag och Max mat, det var jätte mysigt. Det blev en indisk gryta vi gjort förut fast med lite annorlunda ingredienser, denna gång blev det ännu godare, vilket samarbete alltså :)




Jut nu sitter jag och fixar över lite big band theory och batman filmer till mitt kamera minne så jag kan flytta dem till ma baby när jag kommer hem. Sitter med min dator här nu, men orkar inte göra det nu. Vi ska gå om en halvtimma. Kan ni fatta att jag går upp så här tidigt? Jag trodde jag skulle vara kvar idag och sova en natt till men det skulle vara visning så det gick inte :/ Så jag har typ halva mitt rum i min väska och den väger typ 10 kilo, tur att jag drickit lite burn :) haha.
Näe, nu ska vi ju snart dra så nu blir det tillfixning.
När jag kommer hem ska jag sova :)
Pok

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: ja dte är det, du får prova den är underbar!

2009-02-24 @ 06:45:47
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0