Helloooo

Hejsvejs.
Gick faktiskt upp i hyfsad tid idag för att börja så sent. Ska gå om typ en halvtimma bort till Helene och sen bär det av till skolan för en lektion, lucky me.
Men imorgon börjar helvetet (Helvetet = Onsdag - börja 8, hål, lektion, hål, lektion, "hål", jobb, hemma 8 & Torsdag - börja runt 11 två lektioner sluta gå hem åka till jobbet direkt hemma 8) USCH. Men man får väl njuta av den här dagen så länge den varar och ta morgondagen när den kommer.
Jag saknar verkligen helgen. Jag önskar med allt jag hade att jag kunde ta mig tillbaka och bo där föralltid. Men, först måste jag skaffa pengar och ja, då är de där helvetes dagarna till nytta.
Gud va opositiv jag är.

Ska vi ta allt som är bra.
Hmm. Jag får gå till och från skolan, frisk luft och bränna fett = Superbra.
Jag får komma hem ganska tidigt idag och vara ledig hela kvällen. Då kan jag plugga och göra nödvändiga saker så jag känner mig väldigt duktig.
Vilket jag aldrig kommer göra.
Det där positiva funkar nog inte.

Men snart är det helg. :D
Det är ju 3 dagar till sportlov.
Och 108 dagar till studenten!
Och jag ska förhoppningsvis utomlands i April :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0