Mums

Idag så åkte vi iväg till Kolis, jag mamma Niclas och Jörgen. För att fira Jörgen lite gran på sin födelsedag. Och stackaren är sjuk också. Det var trevligt, vi satt där och åt mumsig kyckling sovlaki och snackde massor om utomlandsresor.
Efter det handlade vi lite och då träffade jag på Bella. Det var roligt, jag har inte sett henne på hundra år :/ Och jag fick se hennes nya tatuering! Skitfin, fan vad det måste bli min tur snart.
Jag och Niclas har prövat på White Now tandkrämen, har gjort yttepyttelite skillnad, får se om det blir mer sen. Man kan väl hoppas.
Nyss åt vi lite tårta och så :)
Imorgon är jag "ledig" eftersom alla ska upp till kungsberget men inte jag :/ Suck, whatever.
Ha en bra kväll, själv ska jag kolla färdigt på The Holiday.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0