Suck

Usch jag sitter här hemma. har precis renskrivit svaret på två av frågorna på Religionshemprovet. Jag har två frågor kvar. Men dessa fyra jag har att välja mellan är så svinigt svåra så jag vet inte ritkgit vad jag ska ta mig till. Jag tror knappt ens att jag kommer att få G på de första svaren, de är så personliga och har nästan ingenting med fakta att göra.
Jag är dödligt sötsugen men vet inte riktigt vad jag ska proppa i mig.
Plus att det är så typiskt att det är just nu alla såna där tankar kommer fram som, jag kanske borde sy om lite kläder, jag kanske borde rita lite, måla en tavla, skriva någonting, kolla på en film, alltså sådant som man annars inte pallar ska man vilja göra nu helt utan anledning bara för att man har skolarbete.
Jag önskar att jag kunde säga skärp dig Emelie, men jag vet ju att det inte funkar ;) Nej jag tror jag ska läsa mer i boken och funta på frågorna tills imorgon, man kan väl skicka in provet innan midnatt antagligen.
kanske skriver senare om jag har någonting roligt att säga för en gångs skull. Haha.
Pok Pok

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kämpa på med plugget! :)



Hoppas du får en underbar kväll nu och en bra start på veckan imorgon! Ha det bäst

2009-02-22 @ 18:49:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

haha det brukar vara så :)

Vad ska du göra i veckan?:)

2009-02-22 @ 19:42:34
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0