Tjenixen

Kom nyss hem från skolan (gick såklart) jag är så jävla duktig! Guldstjärna till mig.
Jag ska dra till bussen om ca en halvtimma, så tänkte hinna med att äta lite mellanmål så jag kan sitta till halv 7 på jobbet utan att magen börjar skrika. Jag äter alltid halv 7 på jobbet, för då är det bara ca en timma och tio minuter kvar när jag kommer upp och det känns uthärdligt liksom.
Måste dock sitta två och en halv timma innan jag äter, men väntar man på något gott kan man aldrig vänta för länge liksom.
Nja vad ska man säga mer, finns inte så mycket. Har varit så himla dålig på bildfronten de senaste dagarna men jag ska försöka ladda upp lite. Jag tar med datorn hem till Max ikväll så att jag kan fixa massor med filmer och så vidare. Då kan jag även ta med sladd och kamera. roligt värre.
Jag tänkte stanna hemma hos Max hela dagen imorgon, eller ja tills han kommer hem från jobbet i alla fall, för jag är ju ledig på fredagar :)
Ha en bra kvall, I sure know I will ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0