Helgens mys

Vi bodde på en jätte fin svit som var inrett med 1800 tals möbler, det var jätte fint. Jag skulle verkligen vilja bo där på heltid, det var så jäkla stort med högt i tak och åh så underbart. Jag önskar att jag bodde så där mitt inne i stan. Med så ståra fönster! Ge mig! Jag fick i alla fall en hel helg :D Max måste ju vara finaste pojkvännen i världshistorien.

Skönaste sängen jag någonsin sovit i. Har aldrig kännt nåt mjukare.

Jag bara älskade fönsterna och gardinerna. Så fint.

Skithäftiga möbler var det, man fick verkligen the 1800tal feeling.

Den här spegeln ville jag ta med hem, men den var inte liten.

Synd att man inte kunde grilla i spisen :O Haha.

Badrummet var inte 1800 tal i alla fall, haha. Men fräscht var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0