Godeftermiddagpåerminasmåälsklingar

Idag gick vi upp jag och Anna, och stressade ihjäl oss för att vi skulle gå till centrum. Anna hade ju praktik idag. Så vi fixar oss och kastar i oss mat men det blir för sent så vi bestämmer oss för att ta bussen istället. Ingen kollar på klockan så vi missar den, och den andra OCH den tredje. Ja då blev det så att vi gick istället, och kom för sent.
Då klippte Anna mitt fina hår, eller nej, en tjej på salongen fixade det. Och vad förvånade alla blev att det blev en sån stor skillnad på håret, mycket finare. :) Tusen tack.
Sedan gick vi till Pang's och käkade thai o kina, Herrejävlar vad gott det var, vi blev proppade utav bara fan, och jag som inte varit så förtjust i det förr. Anna har omvandlat mig, for sure!
Kom hem nyss. Har ingen aning om vad jag ska ta mig till idag men pappa kommer runt 4 och hämtar mig till Dalarö, och så ska Max med och jag ska tvinga honom kolla på lets dance med mig. Gamla dansläraren Jonatan ("R") dansar ju med Blondypina så det blir skitkul.
Tjejorna ska ut ikväll och jag vill egentligen också det, men pengar är ju bra att spara på.
Fast pengar kommer inte vara ett problem eftersom jag ska ta Annas lördags jobb i Gustavsberg ;) Yeyy, eller inte, vi får se. Åtminstone tre lördagar skulle vara najs, men då kan jag ju inte gå ut :/ Plus att det är 10 timmar! Jag som nästan avlider av bara 4 timmar på ica.
Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0