Godkväll

Kom nyss hem från jobbet med fyra stycken halvmosade gratis semlor. Som nu ska ätas upp och bajsas ut, hahah, nej men skämtåsido. Samtidigt går generation Fett på tv.
Jag jobbade både igår och idag, jag är så himla duktig. Och jag har inte walkat jätte mycket den här veckan men i alla fall skapligt. Eftersom jag är ledig imorgon kan jag ju promenera tilll centrum och äta lunch med Anna eller nåt, vi får se,
Ikväll ska jag ligga och kolla på film!, Och massor Gossipgirl. Har haft lite nedladdningsorgie hemma hos Maxen igår.
POK POK /Mellie

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det tycker jag att du ska göra! :D

2009-01-22 @ 23:07:49
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0