Hellu

Har inte med datorsladden här så jag kan inte lägga in några bilder eller så. Men jag blir helt och hållet galen! Vet ni varför?
Jo, jag har börjat kolla runt på internet och sökt och så, efter fotförstoring. Eller silikon i hälarna, whatever, jag måste göra det. Jag ska göra det, det spelar ingen som helst roll om man inte kan, jag ska ha större fötter!

Jaja, jag får leta vidare.

Snart ska Maxen åka hem :/ Eller till Vällingby och köra bil med sin pappa.
Idag vet jag inte riktigt vad som ska hittas på, men ikväll kommer Anna hem till mig och ska klippa lillebrur.

Ha en bra dag, puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

:)



kolla gärna inom min blogg där jag tipsar om en

sida där ALLA bloggare kan tjäna pengar !



kram.

2009-01-26 @ 00:41:44
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0