Jag är nog oturen själv.

Är jag inte på mitt bästa humör. Jag tror att all min otur sedan gårdagen håller i sig, plus att jag ska jobbaimorgon, blir alltid så deppig innan, have no idea why. PENGAR!!

Gårdagen, hmm ja vart ska man börja.
Mamma har beställt mitt busskort på internet, så jag har inte fått det än, skulle åka med Anna till Kungens kurva och köpa mig en ny mobil eftersom min gamla gett upp helt och hållet. Och inga bussremsor finns det, inga småpengar har jag så jag kan köpa små biljetter. Sms biljett, jo visst 27 spänn dras av från lånemobilen som inte är min, som egentligen min mamma fick låna av Jörgens kusin innan hon köpte en ny. Smsar går på bussen, när jag går av ligger den inte kvar i fickan. Går på den gamla bussen igen, tittar, letar, inte där. Perfekt! Så jäkla perfekt!
Lånemobilen borta, kan det bli pinsammare? Och kortet lost, jag som äntligen skulle kunna använda en mobil normalt igen på typ en månad.
Panik. Ville bara gråta.
Jag köpte i alla fall en ny mobil. Sklittråkig. Det enda "coola" är att man kan lyssna på radio, wiie. Men egentligen? Jag behöver inte mer än så. Okej, man kan ta kort också när min lilla rosa kamera inte är med mig.

Whatever.

Åkte hem till Max och hade lite myskväll. Laddade ner mumien 3 så är Max högtalare förflyttade upp till vinden, eftersom lägenheten ska fotas imorgon och allt skit är förflyttat och det är über städat, så då kunde vi inte se den. Då fick vi se 13 snart 30 istället som jag sett tusen gånger.
Jag sov som skit, fick kasta av mig sjöstjärna max tusen gånger. Sov på madrassen på golvet istället.

Idag har jag kollat lite Gossip Girl och kliat mig så mycket i ögonen att mitt eksen under det ena ögat är såå mycket tillbaka. Jäkla söta katt, och varför Varför i hela helvetes namn ska jag vara allergisk?

Nu är jag hemma i "lugnets" vrå och har putsat mina speglar så jag kan se mitt underbara ansikte lite bättre. Och så har jag tvättat mitt löshår så det luktar underbart gott.
Så blir det nog städning för jag blir så deppig av att det ser ut som skit.
Och sen ska jag kolla på top model och klaga över hur mycket snyggare jag är än dem. Sen ska jag kolla på Zorro! :)
Godnatt pöss.

Snacka om att byta ner sig!
Jag ska pilla upp hela samsungjäveln och försöka göra den hel *huhu*.
Får hoppas också att den nya håller min oförsiktighet i åtminstone ett år.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det värmer att höra dig säga så :)

Love you!<3

2009-01-06 @ 20:04:32
URL: http://anabananaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är väl klart att du är snyggare än dem din lilla fis :)

Du är finast i världen ^^

<3

2009-01-06 @ 21:32:15
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0