Nyår :)

 Nyår blev en riktigt bra kväll. Som började med en hektisk middag hemma hos mig. Varken jag eller Anna hade fixat oss än och vi var tvugna att göra det efter, det var lite synd. Men jag tror vi hade trevligt annars. Blev inte så mycket bilder där ifrån eftersom nästan ingen ville vara med på bild.
Efter det drog vi in till vårt tradition berg och kollade på raketerna. Jag ramlade faktiskt inte. Det var jätte fint. På vägen där ifrån drog några hem med de flesta av oss följde med till efterfesten. Innan dess hann vi fastna i en hiss också, läskigaste jag varit med om. Tänk om man fastnade där hela kvällen? XD
Vi kom till festen, det var inte så mycket folk trodde jag men det var det för lokalen var stor och rätt soft, fanns bar där man fick gratis dricka, men den var slut när vi kom så sent. Där träffade jag även Amanda, vad roligt, vilket sammanträffande :D
Det blev massor dans och fyllerier. Ja, alla vet ju hur det blir. Jag var inte nykter en sekund på hela kvällen.
Sedan blev det nattbuss hem. Men inte var det över då inte. Det började med att jag tydligen jagade runt Niclas nör jag kom hem. Och jag trog inte av mig ytterkläderna. Sedan skulle Max äta, och Rickard var inne också. Ja, alla mobbade mig för att jag var så full. Sen drog jag in till grannarna där mammsen och jörgen var, ch jag sjöng lite singstar med dem. När jag öppnar dörren kommer fler grannar och också kommer in för lite singstar. Kul att sitta med där och kolla på allt XD Plus att mamma fick se mig så full, ruligt. Ja sen drog jag in och sov för jag tyckte synd om Max som låg där själv. Men han började sura på mig och då kastade jag ner honom på golvet.
Fan vilken jävla nyårsafton jag hade, den ägde. Godnatt.







Början av kvällen :)


Anna min fyllepanna :)


Starta upp med passoa :)


Drog in till grannen och fick masker :D


Det blev en krigszoon av raketer på baksidan :)


På väg mot Skinnarviksberget :)


Grattis på min gubbe 2 års förlovning.


Raketer :D


Såklart var champagnen framme ;)


Haha skön bild ;) Max o ja på toa.


Hanna Jennie Lelle på pauuse ^^


Armyboy stefan med hannapanna ^^


Blev lite dancing ^^


Där var man inte nykter vill jag säga.


Yeah.


Sötnosar ^^


Trinken, men vad gör anna?


Parie's over ;)


Men party is aldrig over för mig :D


Bara för de andra ;)


Och jag var skitäcklig :D


När man kom hem umgicks man lite med dessa nördar :)


Sen gick jag in tillgrannarna och singstarade :D


Home sweet home right next door. Måste säga att ja faktiskt somnade gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick inga efter-party bilder! :'(

<3

2009-01-03 @ 11:57:49
URL: http://anabananaa.blogg.se/
Postat av: Emma Stenfors

Läsvärd och rolig blogg!

Ha en bra dag, kramar Emma :)

2009-01-06 @ 14:52:56
URL: http://stenfoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0