Skolproblem, skoltrött, äckel

Hmm, idag ska jag gå till skolan igen. Som jag gjorde nästan hela förra veckan och som jag gjorde igår, då jag även gick hem också. Fattar inte hur man kan ha gått och blivit så här duktig helt plötsligt, men det var på tiden! Jag ska fan gå ner 10 kilo har jag bestämt, sakta men säkert.
Idag tänkte jag ringa studievägledaren och beställa en tid för idag. Jag måste verkligen ta bort skoltidningsskiten. Jag har inte gått på någon av lektionerna än, för jag vill verkligen inte. Jag tror det suger och jag är inte alls intresserad, not at all! Jag ska plugga upp italienska steg två och trafikkunskap istället. Det är vad jag vill göra, vad jag vill kunna, och i så fall om jag tar bort den här kursen och ersätter med de två, har jag inte förlorat någonting! För då har jag fått bort mitt IG i italienska, plus ersatt den med trafikkunskap vilket jag anser är bra mycket viktigare än någon jävla sugig skoltidning på en skola jag avskyr av hela mitt hjärta.
Näe, får se hur detta går :) Puss och kräm ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0