Lördag dag

På morgonen gick vi till Annas jobb godisboden och lämnade henne.
Hennes stövlar gick sönder på ena klacken och hon fick panikslaget leta runt i hela lagret efter ett par andra skor. Tillslut hittade hon några, STORA med hjul HAHA, roligaste jag någonsin sett på henne.
Vi gick hem och och Helene, gick tillbaka vid lunchen, fast fick sitta och vänta en timma tills chefen kom, då hade jag glömt bort annas skor och garvade så jag ville pinka i brallan när hon kom gående till Pizzerian.
Efter det jobbade hon vidare och jag och Helene gick hem.
Efter att vi hade varit hemma lite, och städat, suttit vid bebisarna och sminkat oss lite, så begav vi oss tillbaka till godisboden, den här gången tog vi bussen.

Jag gör Penis fin.
Min fina penis :)

Det var en glad Anna som följde med hem, men trött.


Sedan drog vi ut efter det.


Kommentarer
Postat av: Loo

vem gömmer sig bakom "det suddiga"? gissa kändisen på min blogg!

2009-01-31 @ 11:46:31
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0