Yeyy!

Sista skoldagen avklarad och nu är det bara jobbet kvar :D Och jag ska sluta klockan 6 tillochmed, inte 8. Härligt som satan! Helene ska ta och jobba mina två sista timmar :) Hihi. Nu är jag på betydligt bättre humör.
Idag har det varit lite fram och tillbaka.
Imorse väckte Max mig tusen gånger och retades, fan vad sur jag blev, jag ville sova så länge som möjligt, men tillslut väckte han mig på riktigt, surig var jag. Men Max mamma hade lämnat en liten present till mig på bänken ute i köket, gud vad söt hon är! En glittrig Max factor neccesär med en Mascara, foundation, ögonskugga, ögonpenna, spegel och läppstift i. Det var skitgulligt :) Då blev jag glader.
Puss och gay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0