Igår, idag

Myskvällar mitt i veckan förbättrar verkligen ens humör har jag konstaterat. Det är också en anledning att kanske dra på klubb onsdag någon vecka. För när det känns som helg mitt i veckan, går den mycket fortare, och då blir det helg fortare. Perfekt.
Jag och Anna vet i alla fall hur vi ska mysa till det. Grönsaker med dipp som vanligt och lite chips med salsa tillsammans med lite hem till midgård och nagelmålning. Och är det inte perfekt att älska just grönsaker när man vill bli lite sådär nyttigare?
Och på tal om nyttigare så har man ju varit ute och gått två dagar i rad nu, stolt. Även inte klagat så mycket över jobbet tots att jag jobbade igår och ska jobba idag. Jag börjar ju bli en riktig klippa.


Följde med Anna på promenad ner till centrum och annas skola, och så drog vi med Helene. Sen gick jag och Helene hem igen ^^
Anna och Helene glider ner för backen, haha.

Och så min tur.







Kommentarer
Postat av: Anna-fyllepanna

Det gör vi om! :D

<3

2009-01-08 @ 12:19:33
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0