Anna ringde...

...och sa att min nya favvo über sköna mys klänning fanns i fler färger :O


Hahahaha! Mobbat men jag tog den faktiskt när Anna var i telefonen så tekniskt sett är Anna också med på bilder, right baby?
Anna har färgat mitt hår eftersom det blev fel förra gången. Nu är det härligt mörkbrunt, men på bilder ser det blåsvart ut. haha whatever. Lägg märke till att det set ut som om jag har ett grönt och ett brunt öga. Haha vet inte riktigt vad som hänt men det gröna är mitt, världens finaste färg har jag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Aaaah, jag är också med! :D

Tänkte skriva det men sen såg jag att du hade gjort det ^^

PoK!<3

2009-07-10 @ 21:46:36
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0