Efter jobbet

Efter jobbet cyklade jag iväg till mitt nya hem. Där rensade jag och Niclas lite fint i trädgården, eller ja inte jag så mycket, jag blev mer myggbiten.
Den där jäkla poolen stod snett och vi är tvugna att gräva lite på ena sidan så att den kan stå rakt. Jag längtar verkligen till nästa år då vi antagligen kommer att ha en riktig pool! ah såå heerlight. Jag tänkte det skulle vara prio nr 1, men det blir två nya badrum istället, hehe det kan man väl nöja sig med ;) Plus att jag kommer att få världens finaste rum, not kidding, för att inte tala om garderoben.
Anyway, så vi kämpade med att ta ut det vatten vi fått i och det är mycket vill jag säga, sen flytta lite på den och börja gräva. Det ska nog bli bra sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0