God kväll

Kom precis hem från jobbet :) Eller ja inte precis precis, men en timma sedan kanske. Innan mötte jag upp mamsen i centrum och handlade. Hon är på mig och tjatar hela tiden om att jag måste packa, jag kan inte förstå att det verkligen händer. Att jag verkligen ska flytta nu. Men trots att jag kommer sakna mitt baromshem väldigt väldigt mycket så kan jag inte riktigt klaga, det är fin fint och jag tror att jag kommer trivas bra :)

Det gick rätt bra på jobbet, inget knas hände i alla fall :) Men lite långtråkigt var det väl allt. Bara kämpa upp imorgon med.

Just nu sitter jag med fötterna i ett varmt fotbad, men jag ska ta och fylla på med varmare vatten snart för det börjar svalna :(

Ska kolla på en film nu och äta lite melon :)
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0