Guten morgen

Nu har jag och Max nyss klippt gärsmattan här ute, den måste ju vara fin tills de nya flyttar in.
Snart ska vi ner till centrum och kolla lite. Inte jag dock för jag har köpförbud i en vecka.
Sedan kommer pappsen och hämtar upp oss till Dalarö, mitt älskade älskade Dalarö. Det finns inga ord för hur mycket jag älskar Dalarö, och jag kommer alltid att göra det. Dött eller ej, det kommer alltid att tillhöra mig. Jag längtar till min tatuering är på plats.

På söndag ska jag träffa min Carrobarro :)

Japp, men nu har jag inte tid att sitta här. Adjössan på er. Och jag tar inte med mig datorn ut idag, absolut inte så jag skriver när jag kommer hem.<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Can't you see that I'm the one who understand you? :D

<3

2009-07-19 @ 07:34:23
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0