Hejsvejs alla tråkiga människor som inte har annat för sig än att läsa min blogg


Igår åkte jag och Anna ut till Dalarö. Det var fult väder men det stoppade väl inte oss? Vi sprang direkt ner till badet och tog oss ett dopp, kallt men det var mysigt, och väldigt uppfriskande.

Idag åkte vi hem ganska så tidigt. Eller vi fick skjuts till Haninge centrum där vi shoppade loss lite. Härligt, har saknat att shoppa way to länge nu, men äntligen fick jag någonting köpt :) Kläder såklart, men inga skor. Jag fick inte kolla på skor för Anna, i alla fall inte de där dyra otroligt fina rosa skorna... frustration!

Sedan åkte vi hem till Annsing. Vi skulle gå över gatan till solarieöna, ville ha en olja men vi hittade den inte då fick jag tokdamp och började städa hela Annas rum. Jag blev riktigt bestämd och efter ett tag såg det helt okey ut här inne, skönt, då slipper man sova på alla Annas kläder i natt, wiie.

Anna har fått migrän så jag har suttit med Annas kära mor och kollat hennes desperata försök att få hyrbilsbokiningen på Mallis att funka. Sedan har jag målat naglarna. Jag väntar bara på att min kära vän ska vakna.

Då ska vi laga jätte god middag och sen ska vi ha en beauty night som heter duga! Perfection från topp till tå ;) Hon ska bland annat färga och toppa mitt hår.
Färgade ju nyss men det var helt fel färg, jag ska helt enkelt vara en trea :)

Keep on waiting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0