Jobb update

Äckliga gubbar som raggar på jobbet, nu har det kommit in till mig med.

Man med två döttrar.
"Vad heter du" sliskig ton.
"Emelie"
"Hej Emelie" ännu sliskigare ton. "hur gammal är du då Emelie?"
"18"
"jaha oj."
Han går ut med ett leende och säger "Hejså då emelie"
Kommer tillbaka.
"Har du möjligtvis en sax att låna ut emelie?"
HAHAH!

En annan man, kommer fram med en årets kvinna medalj.
"Hej, den här är till dig"
"Åh tackar så mycket", roat.
"Men du får väl såna ofta antar jag"
"Ja då, jätteofta!"

En annan, tydligen rätt välkänd man uppe på vår avdelning.
"Har någon någon gång sagt att du är väldigt vacker?
"Ja, jo det händer väl"
"Låt mig gissa...."
Så gissade han ut hur jag var som person, allt förutom att jag skulle gilla skräckisar var rätt! Jag blev faktiskt riktigt rädd att han var synsk eller något sånt, han bara babblade på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0