Is it true?

Jag mår så dåligt, jag har sovit mest hela dagen. Sovit och kollat på film, allt för att ta mig ifrån verkligheten.
Jag har aldrig någonsin känt mig så här meningslös. Nog för att jag mått dåligt, men aldrig så här meningslös. Snart förändras allt. Det kommer inte finnas ett spår av min värld. Var ska jag då ta vägen? Jag vet att jag kommer ge mig iväg, jag har alltid sagt det, och jag behöver det. Det finns ingenting som håller mig kvar.
Det som var bra, åtminstone så bra det kunde bli. jag bara undrar när det ska gå min väg?
Det svider så mycket att jag vill riva ut mitt hjärta. Det bränner, sticker, och det dunkar. Den jäveln fortsätter dunka trots allt.
Jag undar varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0