Nu

ska jag åka hem ifrån Maxen. åka hem och sola i någon timma eller så och sedan dra och möta Anna och åka till våra kära jobb togätha. Fan vad varmt det är är här, det är så man smälter.

Efter jobber kommer pappa, Niclas och Max så åker vi ut till mitt kära Dalarö <3 :( Och imorgon kommer Anna och Helene ut dit. Ska bli skj. Anna jobbar ju hela tiden men jag och Helene ska bada och sola hela lördagen och söndagen. Och Max med. Det ska bli så mys. Äntligen är det sommar.

Den Mallorca resan vi tänkte boka finns inte kvar, tyspiskt eftersom jag tog ledigt igår, men vi funtar på att åka till frankrike i Aug istället så tar vi sista minuten i Sep. Då åker vi bara en dag innan och klommer hem en dag efter det vi egentligen skulle. Så blir ju vi 6 pers! :O Omg, kommer bli sååå trångt, men mysigt. Jag får ta med två Max får ta med två. Och sista natten bor vi på hotell i Marseille, eftersom flyget går kl 06.30.

Dags att prata med alla inblandade så att vi kan boka snarast möjligt.
Le Lavandou in my heart<3

Ser fram emot. Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0