Svejshejs

Jadu, igår var det sjukt kul :D Ja, det har nog inte varit så roligt på länge.

Jag har så mycket bilder till er sötisar, som ni ska få. Men nu ska jag dra till jobbet snart så jag hinner inte nu.
Det är från vår DHW kväll och från igår.
Imorgon är det ju midsommar! :) Jag ska ta med mina diamanter ut till Muskö, och vädret ska inte förstöra för oss, vi ska bada i poolen, åh vad vi ska bada och steka. Fast snart kommer jag ju ha pool vid mitt eget hus så ;) Muhu. Och dansa gordorna ska vi såklart göra :D Haha roligt ska det bli, en lugnt midsommar med släkt och vänner. Vad jag behöver :)

Ne, Anna började på jobbet två idag och nu ska jag åka snart, jag börjar ju 4.  Jag undrar hur mycket av de 14 pall som kom in som jag hinner prismärka ;) återstår att se...

Bakismonster på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0