god kväll

Kom precis hem från bowlingen med klassen och danskarna. Det var jätte trevligt.
Jag och Helene spelade med två danska killar, och i början ledde jag två hela såna där vad det nu heter, TVÅ. Sedan kom en av killarna ikapp och då började det gå sämre för mig, och sen tappade jag greppet helt och Helene gick över min poäng. Fan, jag var ju så jävla överlägsen i början. Det första jag slog var en strike. Jaja vad ska man säga ;)
Imorgon kväll blir det tydligen fest os Zenya, och vem tackar nej, huhu. Supa en vardag, heaven. Så får vi väl se hur gott vi kan supa ner danskarna, fyfan vad roligt det kommer att bli.
Nej nu är jag faktiskt ganska trött ska jag säga er. Och jag behöver sömn. Imorgon ska vi gå runt på vasamuseet och skansen. Suck, men som sagt, party party.
Puss und kräm skummbänän.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0