Godkväller

Jag och Max kom hem hit för ett tag sedan. Kontigt, det känns redan som vi bor ihop, jobbigt värre ;)
Det gick super på jobbet idag, fick väl slå in sådär runt 7 paket och tog emot massa kunder under rush timman sedan var det mest lugnt och jag fickl stå och pilla med prislappar och märka såna där skämtsaker. Minns dem sedan man var liten bara det att det finns typ hundra olika sorter nu, skitkul. Finns några jag seriöst överväger att köpa. Haha. Kanske sån där tablett som blir till "öl". Det kan man lura Max med :O

Bild


Men nu ska jag klä om till Max kläder och myselipysa med lite vindruvor och tidningsläsande.
Hör av mig imorgon mina små mur*lor (som min anna brukar säga).
Pok

Kommentarer
Postat av: Nea.

Haha tack^^

2009-03-12 @ 22:03:21
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0