Godmorgon god morgon

Max tvingade mig nyss städa lägenheten så jag är lite trött och varm, och efter mitt träningspass i morse, ojojoj. Gaash.
Jag ska väl åka hem sen när Max ska åka här ifrån så då kan jag lägga in bilder från gårdagen och sånt kanske.

Jag har en lite dålig sak jag fick reda på igår också. Jag får ju inte min lön förrän nästa månad. Suck, för jag har ju inte tjänat in februarisn pengar, utan mars och man får dem ju tydligen en månad efter. Nu är jag pank, eller ja, jag har 30 kronor på mitt kort. Jippie. Jag är skyldig folk pengar, jag har mycket jag behöver köpa.
På ett sätt är det bra eftersom jag inte hinner slösa så mycket pengarn innan början av Maj. Då slipper jag slösa pengarna på såna där kläder man ändå inte kommer ha på sommaren, nu kan jag ju köpa alla sommarkläder direkt :D Plus att jag kanske inte hinner göra av med mycket, så jag kan spara till mina utlandsresor.
Men jag längtar till studiebidraget, så jag i alla fall kan leva lite. Och så får jag jobba på extra mycket på Ica.


Pokie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0