Heej :D

Igår var en heldöd dag för mig eftersom jag aldrig hade tid att skriva, Im so sorry.

Dagen började med skola, gick till skolan och hade sedan prov direkt. det gick inte så bra, men jag hoppas på G. efter det en lektion till sedan frihet. Nja, eller inte.Varken för mig eller Helene heller eftersom hon tagit mitt gamla jobb på torsdagar.
Jag åkte till jobbet med Anna, nervös som satan så klart. Första dagen. Men det gick jätte bra! Pernilla (min chef) visade runt och förklarade saker, jag fick ta emot kunder och med mina tidigare erfarenheter har jag hyfsat lätt för det där med kassan, lite annorlunda dock. Jag är lite nervös eftersom jag ska jobba ensam sen. Men inte på två veckor i alla fall. Puuh.
Anna och jag vinkade lite till varandra genom dörrarna, hihi. Och så kom hom in och snackade lite mer oss också. Lyxigt värre när man får jobba bredvid sin BF.
Efter fick vi skjuts till huddinge av Johan som jobbar på sportaffären rakt över. Så mötte jag upp Max och vi åkte hem till hans nya home.
Jag är lite avis på Max måste jag säga, men whats your's is mine baby ;) Huhuhu.

Idag ska jag sticka iväg till jobbet till klockan tre. Utan någon Anna idag, men jag klarar mig fint. Fyra timmar idag. Igår var det bara tre, och de gick super fort. Idag kanske jag ska få leka skattjakt ;) De brukar göra en lista med saker man ska hitta i affären, och tro mig det blir svårt.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0