Hellu

Jag lever fortfarande, så ni vet. Jag åkte bara hem till Max på en liten mini weekend, eller vad man ska säga. Tänkte jag skulle börja må lite bättre. Så jag har varit här sedan måndag kväll nu.
Igår satt jag och ritade, städade hela lägenheten tills Anna ringde, så då mötte jag henne vid södra sedan visade jag henne hit sedan blev det lite shopping och middag på mongolian. Det borde vara förbjudet med bufeer.
Nu har vi för övrigt bestämt oss för att "banta". Haha. Så man kommer i lite grejer i sommar och slipper ha storlek hundra all the time.

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart åka hem. :/ Jag stannar hellre kvar men jag ska ju faktiskt jobba på Icapika idag. Hela kvällen dessutom, Helene kommer antagligen inte byta av så det blir .. roligt? Äh whatever, pengar pengar melove.

 Här har vi bron.


 Och såklart hela tantolunden där man har många fylleminnen ifrån.


Den där hissen kommer får stå ut med mycket.


Mina nya inköp. Jag tror nästan man kan börja skriva veckans inköp.

 
Gulligt från Gina 19 kr styck.

Kommentarer
Postat av: EmmaPemma

Den där väskan har jag! ;D Fast brun ;P



<3

2009-03-12 @ 23:44:53
Postat av: evelina

gillar örhengena :P

2009-03-19 @ 20:07:07
URL: http://evelinasroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0