home sweet home

eller inte.
Beror på hur man ser det. Jag har absolut ingenting att hitta på. Jag har ont i magen eftersom jag åt min favorit macka på castello. Ciabatta med salami och brie, ge mig mer. Jag får dock alltid ont i magen av den, tror inte att jag tål den. Men den är ju så god.
Tänkte köpa en bok men gjorde det inte, skulle gjort det så jag haft någonting att göra. Jag får lära någon annan bok eller nåt. Jag köpote ingenting (förutom min skolagning) som kostade 200, äntligen ska jag kunna använda mina svarta stövlar igen! Och jag lämnade in pengarna på kontot. Ska jag se mig själv duktig eller har jag helt enkelt dött inombords? Jag menar, hur ofta kommer jag hem utan att ha köpt någonting onödigt, aldrig! Förutom idag. Hmm.
Näe nu blir det vilotider.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilotider å spagetti!

2009-03-02 @ 16:23:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0