Jag kommer aldrig vänja mig vid ljudet när posten trillar in.

Jag håller för fan nästan på att skita på mig varje gång. Okej inte riktigt men ni förstår vad jag menar. Det är förfan tio meter mellan inkastet och golvet och det dundrar som satan.

Igårkväll hade jag sjuktligt svårt att somna, jag somnade efter ett tag men fan vad kämpigt det var. Innan hade Max somnat i vardagsrummet så jag väckte honom när jag skulle lägga mig, försökte lyfta honom, utan vidare framgångar, tillslut vaknade han upp och förflyttade sig själv.

Imorse vaknade man när Maxen gick upp, runt 5. Han var lika jobbig som vanligt och väckte mig några miljoner gånger. Men fan, så fort han gått utanför dörren började jag redan sakna honom.

Ja vad ska jag göra idag då. Idag ska jag åka hem här ifrån, blä vill inte gå ut! Sedan ska jag fixa mig hemma (Jag har pinsamt fettigt hår och måste åka så hem :O). Sen drar jag till jobbet, jobbar till stängning, då möter jag Anna och David om han inte är lika seg som vanligt så åker vi till balan och sluter upp med de andra små grisarna för filmkväll.

Pokiepok

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi, det är ju verkligen en sådan dag då det skulle kunna hända även om det är helt tort där man står..:) Ha en bra dag! :)

2009-03-13 @ 09:29:50
URL: http://emmamariachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0