Rånskit, och sorry för dålig uppdatering

Jag har verkligen inte haft tid på sistone. Har varit skola, jobb och sånt där man helst av allt skulle slippa. Idag på jobbet hände någonting jag helst skulle slippa också.
Rånförsök på hemelektronik affären.
Där jag och Anna jobbar ligger det några affärer på en övervåning, där alla liksom vet vilka alla är och så, riktigt skönt Och nu idag blev det rånförsök där. Anna kommer in till mig och säger "Emelie det har skett ett rånförsök på hemelektronik" usch vad chock jag fick. Han hade berettat det för Anna och hon spred vidare till mig. Anna förklarar hur hon fick höra att rånaren såg ut. Då säger kunden jag har att "Men han gick ju ut här ifrån när jag gick in!"
Han var inne hos mig. Hade jag inte haft kunder hade jag blivit rånad. Han i hemelektronikaffären var ensam. Han hade varit hos Johan innan också men eftersom de var två bakom disken gav han sig antagligen inte på dem.
Fyfan säger jag bara, fyfan.

Just nu sitter jag hemma hos Max, vi ska antagligen snart sova. Men blir jag inte trött ska jag antagligen sitta uppe och göra lite arbeten.

Pok

Kommentarer
Postat av: Leia

Kul med lista =)

2009-03-27 @ 14:52:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0