Spännande tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig? Ja Absolut.
Du heter:
Emelie
Smeknamn:
Av Anna och Johan får jag höra Mellie, anda säger Mell men mest kör folk på orginal.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
: Många antar jag.
Beroende av:
Coca cola och pengar.
Vad tror folk om dig?:
Vad de vill ;) I don't care.
Stämmer det?:
Ja, varför skulle jag ;) Jag vet vem jag är.
Vad får du oftast komplimanger för? Jag är söt.
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag vill inte ofta imponera, bara ta fram guitar herot ;)
Hur imponerar man på dig?:
Man är rolig snäll, enkel att prata med.
Brukar du skratta för dig själv?:
Inte som Helene ;) Nja ibland kanske, inte ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
HAHAHA, Oj, du kan få en binda av mig ;) Pok
Var bor du?:
Stockholm - Balan, Gurra, Da'röv, Hornstöll.
Trivs du där?:
Frågan är vart jag trivs bäst.
Äger du några converse:
:O Nej tyvärr inte, måste köpa nu när mina favvo Eddisar är pajko.
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider,vin.
Brukar du bli för full: Inte efter förrförra gången, inte.
Är du allergisk mot något:
Börjar bli lite orolig för gluten, men hoppas på det bästa. Lilla Nero är jag tyvärr allergisk mot.
Hur svarar du i mobilen:
Hallå.
Antal timmar sömn inatt:
Hmm typ 6.
Brukar du komma i tid:
ja det brukar jag för det mesta, gillar inte att komma sent. Bara ibland huhu.
När mår du bra:
När jag är utomlands, eller bara liksom när jag gör någonting kul och är glad.
När blev du fotad senast:
hur ska man minnas det.
Hur känner du dig nu:
Stressad inför min hektiska dag.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.
Vad tycker du om fötter:
Hmm, vanlig kroppsdel. Jobbigt när de gör ont bara.
Vad saknar du:
Massvis, pengar för tillfället.
Hade du en bra kväll igår:
Nej.
Favorit dryck på morgonen:
Smoothie.
Rakar du benen:
Ja, med vissa undantag på vintern.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Ca 10- 11 tiden sisådär.
Är du blyg?
: Ja skapligt, men det var värre förr.
Sysslar du med någon idrott:
Nej men går ganska mycket.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja absolut.
Har du spytt offentligt:
Hahaha. ja det har jag tyvärr.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Oj en jäkla massor.
Är du nöjd med ditt liv:
Det finns vissa saker jag skulle ändra men i största allmänhet, ja.
Är du bortskämd:
Nej absolut inte. På vissa sätt har jag kämpat, andra haft en jäkla tur. Men bortskämd är jag inte.
Vad gör du i morgon:
Imorgon ska jag ut och jogga, kolla Robinson, släcka (bara en halvtimma då tyvärr ) på earth hour, spela GH hos Johan.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Ingen egentligen, ingen jag kommer på. man ska ha sig själv som förebild.
Vad längtar du till?:
Min jättelön i April, Studenten, utlandsresorna vi ska göra och sommar i allmänhet.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Bra vänner har jag, Vissa mer äkta än andra.
Vad använder du för shampoo?:
Olika.
Hur gammal är du:
Fyller 19 i år.
Tycker du om någon just nu:
Självklart att jag tycker om någon.
Gröna eller röda äppeln:
Skrik gröna.
Gillar du golf:
Javisst, och i sommar blir det gröna kortet. Jag äger.
Vilken tid gick du upp idag:
ca 6.00
Har du sovit i din egna säng inatt:
Nej, och inte ens i Max säng eftersom det fixas nya ben på den, det blev madrass.
Har du strumpor på dig nu:
Jepp, ett par svarta.
Är det okej att gråta:
ja varför skulle det inte.
När grät du senast:
Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Behålla Dalarö föralltid.
Bär du glasögon eller linser:
Läsglasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Absolut inte, stödjer inte sånt, att betala flera tusen för ett märke är helt sjukt, när kläderna egentligen är likamycket skit som andra.
Har du piercing:
Öronen bara, men vill göra någonstans.
Vill du gifta dig:
ja det vill jag gärna.
Vill du ha barn:
Självklart :)
Solar du ofta:
Jag ska dra ner på det eftersom jag har känslig hy, men på sommaren ja massor.
Är du bra på att laga mat:
Förut sög jag, men nu gär det bäst. Kolla kategorin där uppe om mitt projektarbete så kommer man in på min matblogg.
Är du flygrädd:
Stört rädd.
Hur vig är du:
Haha inte vig alls egentligen.
Är du musikalisk?:
Jovars, jag har väl någon känsla för musik.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola.
Vilken är din favoritglass:
BJ's Strawberry cheeskake, 88 black som inte finns nu.
Tror du på ett liv efter döden:
Ja, det tar inte slut här.
Tycker du om sushi:
Oja, give me!
Vad äter du helst när du ser på film:
Gurka med dipp.
Har du tandläkarskräck:
Nej, men jag tycker inte om det särskilt mycket.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Förut alltid kväll men nu börjar det bli varierat.
Vilken ögonfärg har du:
Grönbrunorange.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
ja.
Biter du på naglarna:
Nej, och Anna SLUTA.
Hur ofta tränar/motionerar du:
Jag går flera gånger i veckan och nu börjar det bli allvar, jogging ska tas upp på schemat också
Senaste låt du hörde: Forever - Papa roach.


Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar du onanera?

det brukar jag :)

2009-03-28 @ 18:22:26
URL: http://phitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0