Godkväll

Man kanske ska ta och berätta vad man gjojorde igår då. Ja kvällen blev i alla fall inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Jag och Max kollade Robinson, som vanligt, den där lilla heliga stunden. Och ajaj på Jarmo stackaren, men han kom tillbaka, och jag hoppas så innerligt att han vinner, han är verkligen en värdig vinnare. Sen har jag tröttnat lite på Nina och ville ha ut henne istället för blomman, men icke. Vissa har lite bad taste. Men jag antrar att blommish är ett större hot till final än Ninapina, så whatever. Så länge Jarmo vinner :)
Sen var Max trött, som vanligt så vi skulle gå och sova. Vi låg och pratade och hade mysigt, älskar stunder då vi bara samtalar om allt möjligt. De stunderna är nog mest värda för mig i vårt förhållande <3 Sen hade tydligen mamma gått över till Anne, och jävlar vad det lät där ifrån. Musiken och basen på högsta, och jag försökte verkligen somna, Max hade somnatm men hur mycket jag än försökte gick det ej. Så jag gick upp, gick och la mig igen, sen gick jag upp igen, duschade, kunde inte sova. Sen sa jag till dem att det var lite svårt att somna. Mamma var lite påverkad, skitkul, hon som bara hade hängt på där med målarbyxorna på och allt. Sen tjatade Anne att jag skulle komma så jag gick över. Där fick man schmaka lite ditt och datt, och tillslut hade jag väl lika kul som dem ;)
När jag kom hem var jag lagom brus, och inte helelr då lyckades jag somna, klockan var ju 3! Satte mig med dagboken, till och med pluggade !! Sen somnade jag i lugn och ro...
Det var tamefan en härlig kväll det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0