Hejsvejs

Här sitter jag i skolan med Helene och gör mest ingenting. Jag borde plugga på en himla massor med aker men jag orkar inte. Plus att jag har otroligt ont i magen. Efter skolan ska vi ner till centrum en stund och sedan är det sags för jobba jobba jobba. Hoppas bara min magknip försvunnit till dess. Skulle ju vara en aning skönare att jobba under painfritt tillständ. Jag har en himla massa bilder att lägga in i bloggen ska jag säga er. Men det kommer då jag kommer hem sen. Anna möter mig efter jobbet så ska vi hem och kolla rent hus med mammsen, blivit lite av en tradition för mig efter onsdagsjobbet. Det är ju så jäkla roligt. Ni har väl inte missat Bellas team på facebook "robinson för Emelie S.M 2010" Haha! Puss och hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0