Kampen fortsätter

Imorse hade jag migg efterlängtade muntliga franska prov, det gick skit men det lär nog bli G i alla fall :) Det får man väl vara nöjd med. Skulle eventuellt haft Religionsprovet också men jag lär nog få göra det på måndag. Och då är det gjort det med! Skönt!
Idag har jag även gjort klart svenska/religions inlämningen. Ska bara kollas till lite sen, och nu återstår det i princip bara en sak, att klara av två delmoment i historia b, vilket är väldigt kämpigt! Men jag måste klara det.
Just nu tränar jag för fullt, pausar lite för att inte smälla av, haha. Men fortfarande, beach 09 liksom. Huhu.
nej nu ska jag fortsätta vara duktig. Sen blir det ju jobba också.
Pokiepoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0