Min pojkvän

Du ska tänka på den person du tycker om/är kär i
och svara sedan ärligt på frågorna nedan.

Är han svensk? ja
Är han i din ålder? nej ett år äldre
Är han lång eller kort? inte lång, men längre än mig
Är han omogen eller mogen? han är rätt omogen :) Men börjar bli lite gubbig nu.
Är han snygg, fin eller vacker? allt allt allt
Är han oskuld? Nej det skulle ju vara knas
Är han okysst? Nej och jag ska inte sluta utsätta honom för det
Är han snäll? ja det är han, men alla har sina dåliga stunder med
Är han lätt att prata med om allting? ja jag kan säga allt till honom, sen finns det saker som är svårare än andra.
Är han lätt att skratta med? Ja, vi har nästan alltid roligt.
Brukar han skämta om att ni ska in på toan och ha sex? Vad är det för fråga liksom.
Är han populär i skolan? Han går inte i skolan :) Han jobbar och är duktig.
Är han mobbad? nej bara av mig :)
Är han blyg? Ja, fast inte betydande. "du verkar lite blyg" haha minns det som igår,
Är han framåt? Ja, det skulle jag vilja säga. Han syns och hörs alltid :)
Brukar han säga till dig att han gillar dig? ja det är klart att han kan, men han skulle kunna bättre ;)
Har han någongång gjort dig ledsen? Ja.
Har han någongång gjort dig glad? Ja verkligen! Hotellhelgen är nog det bästa.
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? Ja det kan jag, jag vet att han alltid finns där. Han bryr sig mer än allt.
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? Ja det är väl klart att han gör, vi är ju samma person. Nästan.
Brukar du eller han betala saker? Han var jätteduktig att betala saker jämt förr, nu med, men jag är lite för krävande I guess :/:P
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? Nej inte vad jag vill. Ibland kanske jag blir lite arg.
Brukar du krama honom mer än 10 ggr på en kväll? Ja, när jag är med honom sitter vi ju fast
Tycker han att du är jobbig ibland? Ja det tror jag nog att han tycker.
Tycker han att du är rolig och snäll? han har sagt de så.
Har du sovit hos honom någon gång? jhaha ja, hallå.
Har han sovit hos dig någon gång? jHaha såklart.
Har ni kollat på film ihop, ensamma? Naw, gulligull, ja ett antal, tusen, gånger.
Har ni duschat ihop? Ja det är väl klart.
Brukar du tänka på honom? ofta, så ofta att jag mår dåligt av det ;)
Brukar du sakna honom? Mer än allt annat på jorden..
Brukar du fälla tårar inför honom? Han är min axel att luta mig mot, han har fått stå ut med många tårar.
Och sen den sista fråga , vad heter han? Max Michael Nordström

I love you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0