Studentskivan


Anlände med la familia.

Niclas var Zorro under kvällens början.

Och pappa fixar dricka :)

Fjortispappa och mamsen :)

Sedan kom alla vänner. Här är jag med den bästa.

Och detta blev jag, såklart.

Marcus och Johan :D Haha de kom först också.

Bella förberedd för att dansa ut i havet :D

Jag och min Zorro<3

Jag och bästa igen <3

Cutie on the loo.,

Här sitter vi vid vårt bord. Felix, Jasmine, Johan, Max Anna.

Haha Johan och Max, så söta.

Dans dans dans.

Sedan blev det lite tåg igen. (Jag fick även detta uppdrag under middagen)

Helene ställde sig i mitten och skakade loss.

Haha kolla :D


Anna med kussen.

Bella och "får jag känna på din banan?"

Och så blev et mer och mer dans.

Bartendersen/tendrarna., dont know. Haha sköna de var.

Sen blev det hemgång såklart vid stängning. Här vid medis.

Där vi träffade världens skönaste gubbe. Fan borde söka idol.

Sen fick Felix gå loss med pennan på armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0