Today

Uppdatering på pluggfronten
Hmm ja, min lärare skulle ringa idag på morgonen om hon fick tid för mitt föredrag, men det har hon inte gjort vilket betyder att det skjuts på ännu mer. Och med bara 5 dagar kvar tror jag inte att jag hinner börja med den sista biten i prövningen då jag inte ens hinner göra mitt föredrag. Synd, då blir det ett IG där.
Sen skulle jag göra bra på föredraget med min grupp (vilket inte kommer hända) och skriva ett extra prov i geografi så kunde jag få VG i kursen men eftersom vi antagligen inte får bra med gruppen är det ingen ide att jag gör provet ändå för jag var tvungen att få bra på båda dessa om jag skulle få VG. Så synd, där blir bara ett G.
Nu betyder detta att jag i princip bara har kvar vårt föredrag i geografrin vilket jag inte har så mycket mer saker att göra på förutom att leta upp en karta.
Fan fan fan helvete att jag inte kommer hinna historiahelvetet, vill så gärna ha G där.
Nu till det mer positiva
Jag ska till först Grekland, sedan Frankrike och sedan en resa till med vännerna i sommar. vilket betyder att jag slår mitt utomlandsrekord per år, detta år. Förra året var jag utomlands 3 gånger, nu blir det fyra. jihii. Roligt.
Det är inte långt kvar till studenten nu.
Och nej, just det, jag måste ta hand om insamling till flak och grejer, fan då, det blir kämpigt, jag vet ju hur alla är.

Nu ska jag till skolan, skriva religionsprov och göra ett franskaföredrag. Och inget historia föredrag om jag nu inte lyckas få fatt i min lärare på rasten och panik göra det, nje skulle inte tro det. Eller så får jag väl stanna kvar efter skolan. I can do whatever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är din matte egentligen?

2009-05-25 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0