Gammal klassisk lista från förr

PERSONLIGT
Namn:
Emelie M Svanström Mossberg
Födelsedag: Sex nov.
Hemstad: Stockholm.

Ögonfärg: Gröna med bruna inslag.
Hårfärg: Mörk brunt, ni vet det där antiblonda.
Längd: Jag tror jag närmar mig en och sextio.
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt. Men när jag spelar golf eller åker snowboard gör jag det åt fel håll tydligen.
Stjärntecken: Skorpion såklart. En äkta skorpion.
Skostorlek: 35. Och varför inte tillverka fler såna så jag slipper köpa 36.
Är dina föräldrar skilda: Ja. Separerade.
Rädslor: Getingar, mörker.

FAVORIT
Färg:
Lila.
Mat: Tacos föralltid. Eller sallader.
Sport: Jag gillar inte sport men det är roligt om det är på skoj :)
Glass: Triumf gammaldagsgräddlas hallon med chokladkross. BJ's Strawberry Cheesecake.
Godis: Jag har tappat suget. Gurka med dipp, mums.
Affär: Finns ju så många.
Nummer: Sex.
Tuggummi: Extra white.
Helgdag: Lördag såklar.
Årstid: Sommar.
Radiostation: Bandit 106,3.

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig:
ingen är mig lik.
Vem är mest högljudd: Helene. Eller, jag?
Vad får dig mest att skratta: Anna och jag kan skratta så vi kissar på oss, well, nästan.
Vem har du känt längst: Bella :)
Vem är blygast: Jag själv.
När grät du mest: När jag förlorade Dalarö har aldrig gråtit så.
Bästa känslan: Lycka.
Värsta känslan: Svartsjuka.
Vart vill du bo i framtiden: vernazza.

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär:
Ja, det har jag.
Rymt hemifrån: Nja, det räknas inte.
Tänkt på självmord: Ja, alltför ofta.
Sovit utomhus: Ja i tält.
Spytt i skolan: nä, men på många underliga ställen.
Velat bli modell: Haha beror på. Mullfulmodell kanske.
Sett en död människa: Vill aldrig.
Ätit sushi: JA!
Varit på scen: Ja.
Retats: Haha självklart.

DU
Svär:
Ofta.
Sjunger bra: När jag är helt själv det är rätt låt så ja.
Duschar dagligen: Ja trots att det skadar håret, I dont care.
Vill gå på högskola/universitet: Aaabsolut inte.
Vill gifta dig: Absolut, när det känns rätt.
Kommer överens med dina föräldrar: Ja numera.
Gillar åska: Nej, det skrämmer skiten ut mig.
Spelar något instrument: Guitar Hero?
Äger en ipod: Ja, blå nano.
Sover med gosedjur: Nej. ibland kanske Bamsen haha.
Pepsi/cola: Coca cola in my heart.
MC Donald's/Burnger King: Inget av det.
Choklad/Vanilj: Vanilj.
Jordgubbar/Blåbär: Båda.
Kött/Vegetarian: Vegeterian.
Tv/Film: Tv.
Gitarr/Trummor: Guitar Hero rock band.
Adidas/Nike: Adidas.
Kakor/Paj: Paj.
Blind/Döv: Helst döv, då kan jag se allt det vackra i världen.

KAN DU
Gå ner i splitt:
Nej!
Skriva med båda händerna: Det funkar ju alltid..
Vissla: Ja, jäkligt högt när jag väl ligger på topp.
Blåsa en bubbla: Ja, fast inåtbubblor är roligast.
Rulla din tunga i en cirkel: Ja.
Ha dina ögon i kors: Ja, lätt eftersom jag skelade som liten.
Nudda näsan med tungan: Nej.
Dansa: haha på Krogen massor sprit ja.
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej absolut inte.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade:
Niclas.
Du pratade i telefon med: Helene.
Du msnade med: Kai.
Du kramade: Max.
Du skällde på: Max.
Du sportade med: ööh.

SENAST DU

Skrattade:
Idag tror jag.
Grät: Inte länge sedan.
Filmen du såg: Role Models.
Tuggade tuggummi: Igår.
Skämdes: Haha minns inte senaste gången, skönt!
Drog ett skämt: Jag drar dåliga skämt hela tiden.
Sjöng en sång: Idag.

ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med:
Fyra, och två täcken.
Dricker du mjölk: Nej usch nej.
Person du hatar mest: Jag hatar ingen.
Vad borde man uppfinna: Nåt så man kan teleportera sig,
Är du ett hälsofreak: Vill vara.
Vilket är det värsta vädret: Regn.
Lekte du med barbie som liten: hehe japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0