Godmorgon

Nu är man tvungen att gå upp, som vanligt. Anna sover fortfarande men jag vill ta min tid på morgonen, jag är störd jag vet. Jag ska väcka henne nu och så ska vi äta frukost. Jag är svinhungrig. Sedan ska vi som alla andra jobbdagar gå ner till centrum och åka iväg till jobbet. Härligt värre. Och idag skulle det bli massor att göra på jobbet så tiden lär ju i alla fall gå snabbt trots att Kai är flyttad till att jobba i Märsta i en månad, hahaaaha(skratt med ironi).
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag tror det blir en hemmakväll med Anna men man vet ju aldrig. Imorgon ska jag upp vid 10 och åka ut till pappas nya landställe. Det köptes för hur länge sedan som helst men jag har aldrig velat åka dit. Jag vill ju egentligen inte, men jag ställer faktiskt upp nu och det är på tiden. Dalarö föralltid Dalarö föralltid Dalarö föralltid.
Ha en pissdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0