Igårkväll

Igår jobbade jag hela dagen. Kämpade med alla nya och gamla halloween grejer som skulle upp. Det är otroligt mycket, så mycket att vi knappt får plats med allting, det blir lite jobbigt då. Och prismärka och upp med allt på hyllor och spjut. Roligt men kämpigt. Särskilt då jag inte hann äta förrän senare. Kai tvingade mig äta och donerade en energidricka :P, jag var helt jäkla slut i huvudet där.
Efter jobbet drog jag, Anna Helene, Kai och Max till Johan för en GH kväll. Vi hade det jätte trevligt. Jag testade på trummorna, och tyckte jag var hyfsat bra för att aldrig gjort det förr, hehe, men sen satte sig Kai där och ja, ingen av oss är särkilt bra på någonting längre ;)

Jag blev lite pickalurvig mot slutet, fråga inte hur. Så skulle Helene hålla på och dadda mig som vanligt fast det inte var någon fara. Jag var så glad :D Sedan hämtade Mamma och Jögge upp oss i fruängen, tack.
Idag sov jag till 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0