God kväll gott folk

Här sitter jag och Anna och nördar oss. Vi har inget liv, det kan jag medge.
Fullt upp på jobbet idag var det, vilket jag tycker om. Men jag blev rätt slut.
Mitt andra jobb kan tydligen inte ha kvar mig, antagligen för att jag varit så mycket ledig nu i sommar och krånglade till det där om när jag kunde jobba eller inte. Då har det väl tagit någon annan på mina timmar, eller Helene. Men det gör ingenting, det skulle ändå varit en kväll i veckan, plus att jag skulle få vänta en timma på bussen efter det, så jag kan inte säga att jag lider. Och pengar får jag ändå, det är ingen bristvara direkt.

Imorgon ska vi upp och gå till centrum, där jag ska cykla med min cykel. Och eftersom jag har en mini helg mitt i veckan numera så ska jag och Anna simma varje onsdag morgon. Träna är ju bra har jag hört, inte för att jag bryr mig ;) Men det är nog bra att bli lite mer hälsosam (Efter alla hundra sallader jag ätit i sommar, hah kul).

Näe, jag tror det snart blir sängen (och madrassen, hahaha) för oss två.
Hat bra.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Haft en bra dag? :-)

2009-09-20 @ 20:47:50
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0