Tihi

Kom nyss hem hit till Max efter en dag på stan med Anna och Helene. Men Helene lämnade oss tidigt.
Det började med att vi drog och kollade tatueringarna. Så japp, vi la ut 500 kr i förskott och det är no turning back nu. Nu ska vi tatuera oss nästa onsdag! Jag längtar så himla mycket! Eller jag längtar tills det är över. Jag är rädd för smärtan, men jag tror att jag kommer klara det fint. Bättre än dig Helene, *lip lip*.
Sen drog vi och åt mat. Sen blev det efterlängtad shopping och nu är man uppdaterad med lite mer höstkläder och mer armband. Jag älskar armband, helt plötsligt.

Max är på körskola, men kommer hem snart, då ska vi handla och fixa lite mysig middag, sen ska vi ta det lugnt och mysa hela kvällen.
Imorgon ska jag och Carro ta en fika i stan :D Trevligt trevligt, jag saknar henne!

Ha en fin kväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0