Sommaren

Sammanfattning sommaren 2009

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Jag gjorde antagligen många saker jag inte gjort förr. Hehe, massor. Flyttade till exempel.
- dog någon som stod dig nära?
Jag förlorade det viktigaste i mitt liv, om det räknas?
- vilka länder besökte du?
Haha, Grekland, tre gånger. Samos, Kreta, Kreta.
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
Det finns det, men jag säger inte vad. ;)
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag kommer att minnas mina resor mest. Inget särskilt datum, jag har mina stunder.
- största misstaget?
Misstag och misstag, jag vet inte om jag gjorde några misstag. Kanske att tre dagars bilder försvann från Kreta2, men det var inte mitt fel.
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag blev lite sjuk på Kreta2, svininfluensan you know ;) Ne skämta bara. Var väldigt sjuk innan Samos, gick inte över förrän i slutet av veckan där. E småsjuk hela tiden typ, haha.
- bästa köpet?
mina resor.
- vad spenderade du mest pengar på?
Jag har spenderat över 10.000 på mina resor.
- gjorde någonting dig riktigt glad?

Anna gör mig glad :)
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
Nån låt jag inte kan namnet på, Volbeat - Still counting, Pitbull - I know you want me, Massor med Sick puppies låtar.
- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Nej jag var mycket mycket gladare.
- vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag kunde få ha kvar Dalarö. Så skulle jag varit där varenda sekund av min sommar.
- vad önskar du att du gjort mindre?
Hoppats.
- hur tillbringade du din midsommarafton?
Hmm, ja vad gjorde jag. Just det, det var ingen bra midsommar.
- blev du kär i sommar?
Hmm.
- hur många förhållanden?
Samma som vanligt :P
- favoritprogram?
Har inte kollat tv nu i sommar. Typ ingenting faktiskt.
- bästa boken du läste i sommar?
Haha, sex som jag vill ha det, ellerhur anna? xD Nej ingen aning faktiskt.
- största musikaliska upptäckten?
Sick puppies.
- något du önskade och fick?
Nej, jag har inte fått nåt jag önskar. Snarare tvärtom.
- något du önskade dig men inte fick?
Haha a just det. Dalarö.
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Oj det var länge sedan, minns inte. Låg bakis efter den stora studentdagen antagligen.
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Självklart - Dalarö vad fan. Förutom det, ingenting. Eller jo, om jag fick pengar varje månad utan att behöva jobba.
- hur skulle du beskriva sommaren 2009?
Rolig, händelserik, Glad.
- vad fick dig att må bra?
Anna såklart, som vanligt. Och all sol jag fick under de tre underbara vecorna i grekland.
- vem saknade du?
Många.
- de bästa nya människorna du träffade?
Kanske människorna på Kreta.
- sommarens sötaste?
Jag?
- sommarens hetaste?
Hehe.
- sommarens största kärlek?
Jadu, jag vet inte om den är så stor längre men Max,
- sommarens besvikelse?
Säkert nåonting jag inte vill minnas.
- sommarens bästa?
Allt som har med Anna och Kreta att göra.
- sommarens snällaste?
Väldigt många.
- sommarens roligaste?
Mina och Annas otroliga avslöjningar för varandra på fyllan på Kreta.
- sommarens galnaste?
Var fan ska jag börja egentligen?
- sommarens mysigaste?
Kreta med Max var väldigt mysigt.
- sommarens ångest?
Nu, just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0