Fail

När jag skulle borsta tänderna imorse svimmade jag. :o Helt sjukt. Minns att jag tappade tandborsten, allt blev svart och så föll jag ner på golvet. Jag vågade inte resa mig upp sen när jag var lite bättre så jag låg där ett tag. Blä.
Tog tempern, och jag har 40 graders feber. Nu har jag tagig ipren, så jag kan åtminstone typ röra mig nu, men jag är dyngsur och svettas som en dåre.
Var tvungen att sjukanmäla mig för imorgon. Hatar att behöva göra det då jag var sjuk tre dagar förra månaden med! Och jag jobbade bara halvdag i fredags. Tänkte att jag kunde knarka piller imorgon eller så och kanske klara jobba. Men mamma tvingade mig att ringa och sjukanmäla mig.
Jag har nu legat och yrat hela morgonen. Och nu är det som sagt bättre en liten stund tills iprenen slutat verka och jag får ta en till. Ligger och kollar på Superbad, älsklingsfilmen! Är stört hungrig men kan inte äta för jag har så ont i halsen.
JAG HATAR ATT  VARA SÅ HÄR SJUK. Det räckte med influensan i Januari, varför igen? Blä.

Pok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0