Kväll igen

Jaha, nu sitter man här ännu en kväll ensam, ahdenajs liksom.
Det blev ingen utgång för mig igår i alla fall.
Idag var vi och lunchade hos farmor sen såg vi Avatar, och det var ju på tiden, nu är man lite allmänbildad liksom.

Uhh, allt känns så jäkla svårt nu av någon anledning. Jag är så förvirrad! Skit alltså. Allt på sistone har bara gjort mig mer dum i huvudet än vad jag var innan. Knivig situation alltså.
På tisdag ska jag på samtal, jag vet inte om det är bra eller dåligt men det löser sig nog. Förr eller senare.

Åt nyss semla med bror och fick ett sånt jävla skrattanfall så jag nätan börja böla, haha!
Näe det var väl allt för mig denna otroligt vackra söndagskväll.
Pokie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0